Web-Quest


Даний квнст є короткотривалим.
План виконання та зміст кожного з етапів.
Вікова категорія - учні 6-7 класів
Предмет: англійська мова.
Організація квесту:
1. Термін проведення - 1,5 тижні.
2. У квесті приймають учні 6-7 класів.
3. При вирішенні завдань необхідно використовувати мережу Інтернет, творче натхнення та хороший настрій.
4. На вирішення кожного завдання дається 2 доби.
5. Виконанні завдання відправляти на мою електронну адресу anastasiamazur07@gmail.com. не пізніше 18.00 останнього дня виконання кожного завдання.
6. Підсумки підведемо 10 грудня, а нагородження - 11 грудня 2019 року о 15.00.
7. Веб-квест у нас по типу "Самопізнання".
Для пошуку відповідей на запитання Ви будете користуватися Інтернетом та книгою. Але щоб не потрапити "в ловушку" повторіть основні правила поводження в мережі Інтернет. http://klasnaocinka.com.ua/ru/article/bezpechnii-internet-3.html

1 Етап. Учні знайомляться з головною героїнею оповідання Джуді та її оточення (батьки, брат, друзі, однокласники). Знайомляться вони за допомогою ментальної карти у програмі MindMeister, де будуть подані основні характеристики, проблеми, хоббі кожного з героїв.

2 Етап. Учні ознайомлюються з різними видами настрою. Вчитель обговорює зі студентами, що це означає бути в гарному настрої чи поганому настрої. Потім мозковий штурм: речі, що ставлять їх у гарний настрій, і речі що викликаю поганий настрій. Далі учні повинні проявити свою фантазію і відтворити позитивні і негативні емоції використовуючи новітні технології. Це може бути, наприклад, записати відео, на якому діти продемонструють різні види емоцій та речі, які на них впливають.

3 Етап. Після даного самоаналізу учням пропонується обдумати ким вони хочуть стати в майбутньому. Студенти повинні дослідити обрані майбутні професії та бути готовими поділитися ними з рештою класу. Вони повинні включити чому вони обрали кар’єру, яку роботу тягне за собою дана професія та будь-яку іншу цікаву інформацію. Теоретична інформація має бути представлена учнями в Presi Presentation. A щодо творчого завдання учні розробляють кросворд в програмі Learning Apps, щоб перевірити наскільки уважними були їхні однокласники.

4 Етап. Учні відвідують веб-конференцію з головною героїнею оповідання Джуді Муді. На конференції учні дізнаються як контролювати свої емоції, який вплив має настрій на вирішення проблем та складають список цілей для досягнення тих професій, які вони презентували на попередньому етапі.
Мета – навчити учнів контролювати свої емоції та настрій так, щоб він не впливав на прийняття важливих рішень. Встановити чіткі цілі для досягнення мрій.

Завдання:
-         окреслити алгоритм дій як контролювати свої емоції;
-         встановити цілі для досягнення роботи мрії;
-         визначити завдання, які є важливими та цікавими для успішного майбутнього.
1 Крок. Головна героїня оповідань знайомиться з учнями і розповідає секрети як успішно контролювати свої емоції. Учні уважно слухають та занотовують важливу для себе інформацію. Джуді подає ряд поряд, які є дійсно важливими і можуть допомогти. Також, вона дає завдання дітям створити власне «Кільце настрою».

2 Крок. На наступному етапі діти встановлюють цілі, які необхідно виконати, щоб досягти роботи мрії. Джуді пропонує кожному з учасників конференції написати лист з проблемами, з якими діти можуть зіштовхнутись. Потім вони самі або їхні однокласники допомагають їм знайти відповідь на поставлену проблему і, таким чином, наблизитись до кінцевої мети.


3 Крок. На заключному етапі конференції Джуді пропонує учням скласти власний список завдань, які є для дітей цікавими та важливими. І використовуючи всі поради і досвід набутий під час конференції, учні зможуть легко виконати все заплановане у близькому майбутньому.


5 Етап. На останньому етапі учні мають чіткий алгоритм як справлятися зі своїми емоціями та досягати поставлених цілей. На закріплення досліджуваного учням пропонується продемонструвати їхні майбутні професії та спектр емоцій, які характерні для даного виду діяльності. Це завдання може бути виконане у виді театральної постановки.

Немає коментарів:

Дописати коментар